Paperi soittaa “konsensus” -lausunnot urheilun aivotärähdyksestä puolueellisina ja puutteellisina

bit -erimielisyyksinä, jotta kyseinen taisteluurheilu ja törmäysurheilu tuovat vaaraa osallistujille. Lyhytaikaisen akuutin vaurion jättämisestä, joista synkkin on aivotärähdyksistä johtuvia aivojen terveys- ja hyvinvointivaurioita, julkaisee samanaikaiset Ghanan Jalkapallomaajoukkue Paita oireet ja CTE.

Yksi tämän sivuston tyylinen vierailijat tuntevat tietoisen suostumuksen. Puhun rutiininomaisesti näistä vaaroista ja ehdotan urheilijoita, kouluttajia, johtajia, sekunteja sekä muita markkinoihin osallistuvia tietoisia pitkän aikavälin terveys- ja hyvinvointirankojen reaktioista. Tämä on tietoisen osallistumisen ja suostumuksen perusta.

Tätä varten hyödyllinen paperi julkaistiin juuri äskettäin lehdessä Law, Lääketiede ja periaatteet, jotka kaikuvat näitä näkemyksiä. Lyhyessä artikkelissa väitetään, että aiemmat Feyenoord Paita “konsensus” -lausunnot urheilun aivotärähdyksestä ovat puolueellisia, Cerezo Osaka Paita niistä puuttuu rehellisyyttä ja niistä on useita muita puutteita.

Kirjoittajat huomauttavat artikkelissa, jonka otsikko on kohti täydellistä, rehellistä ja puolueettomia maailmanlaajuisia yksimielisyyksiä urheilun aivotärähdyksestä, mutta aiemmat lausunnot puuttuvat allekirjoittajien taustasta, puuttuu laaja ja tarvittava sisällyttäminen asianmukaisiin ääniin, puuttuu asianmukainen paljastaminen , puuttuu asianmukainen tarkistus ja vertaisarviointi, puutteellisesta läpinäkyvyydestä puuttuvat, kastetaan vähentämään vaaroja ja liioitellakseen osallistumisen etuja sekä lopulta valokuvan, joka on ”kiistatta vaarantunut tietoinen suostumus. Ehdotamme myös, että nämä ohjeet ovat käytännössä ehdottomasti välttäneet tietoisen suostumuksensa tarvittavan rehellisyyden sekä kokonais- että reheviksi “.

Kirjailijat kääntyvät seuraavasti:

Konsensuslausekkeiden tuottamisprosessin parantaminen johtaa vähemmän puolueelliseen materiaaliin asiakirjoissa. Esimerkiksi vuoden 2016 lausunnon diskskisoinnin osa kroonisen traumaattisen enkefalopatian (CTE) toteaa täydellisesti, että ”neuro-käyttäytymisjohdon kirjallisuus ja toistuvan pään trauman altistumisen pitkäaikaiset seuraukset ovat epäjohdonmukaisia”. Uskomme, että surkea yhteenveto voi sen sijaan lukea ”toistuvalle päähineelle altistumisen neuro-käyttäytymisjäristyksistä ja pitkän aikavälin seurauksista, jotka viittaavat siihen, että suurta huolenaiheita on syytä selventää.” Samoin lausuntoa, että “syy-seurausyhteys ei ole vielä asetettu CTE: n, samoin kuin urheiluun liittyvien aivotärähdyksien tai altistumisen yhteydenpitoon urheiluun” välillä ”on puutteellinen: Amore totuudenmukainen yhteenveto on saattanut tarkistaa” Strongstatisistiset yhdistykset, jotka on löydetty välillä löydetty CTE ja SRCSOR-altistuminen yhteydenpitoon urheiluun eivät välttämättä edusta todenmukaista ja vaikutusta koskevaa suhdetta, mutta tällä hetkellä yritykset ovat ominaista nämä yhdistykset sekoittamiseen, puolueellisuuteen tai esineisiin eivät ole olleet vakuuttavia ”. Merkitsemme samoin kuin hyvin karakterisoidun kohortin potentiaaliset pitkittäistutkimukset, ilmoitetun siniarvoisen qua: n syy-yhteyden epäkäytännön ja myöhemmän elämän neurodegeneratiivisten sairauksien välisen syy-yhteydenpidon, joka ei ole vain epäkäytännöllisiä asiakashaitta. Niin lukuisat ASSEVEN -vuosikymmenet voivat erottaa tietyn yksilön sekunninsuojelun sekä neurologisten indikaatioiden ja symptomien syntymisen. Tulosten ja lukuisten vuosikymmenien tarpeen tarpeellisten päätelmien odottaminen on epäeettistä, että ainakin somenonzero -vaurioiden huomattava todennäköisyys kaikenlaisista törmäysurheilukohorista. Olemme tarjonneet useita lääkkeitä, jotka voivat auttaa AllStakepolersia ratkaisemaan aivotärähdysten vaikeudet. Tyypillinen tieteen bulwark. Hyvin yli vuosisadan ajan aivotärähdysten seuraukset ovat antaneet julkisen kiistan. Näiden vammojen luonne, jonka ne tuottavat vastustavia näkökulmia. Urheilu on juurtunut kulttuureihimme. Yleensä monet ihmiset eivät halua miettiä riskejaan. Ei haittoja tekemällä kävijöille syitä tulkitsemiseen sekä ohjeiden toteuttamiseen yksityiskohtaisessa menetelmässä kuin konsensusprosessin painoprosessin painoprosessin kohtuuttoman painovoimakeskus, jonka tulokset ovat kohtuuttomia markkinoilla, joilla on kiinnitetty taloudellinen kiinnostus.

Täysi lyhyt artikkeli löytyy täältä, samoin kuin se on syytä tarkistaa jokaiselle, joka ajattelee törmäyksen haittojen ja taistelevien urheilun torjuntaa sekä rehellisellä tavalla ja oikeudenmukaisella tavalla.